-

rotmeister : Wspomnicie moje słowa

Azazello czyli swąd szatana, 447 kul w truchle KONFEDERACJI i Grzegorz Braun.

Jedne wybory za nami, kolejne przed nami. Jedne ważniejsze od drugich. Kilka moich spostrzeżeń dotyczących głównie KONFEDERACJI i bytności w niej Grzegorza Brauna. Mówiąc Grzegorz Braun słyszymy jednocześnie „Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym”. Usłyszeć można też np. „tylko podniesienie Korony Polskiej otworzy przed nami na powrót szeroką perspektywę dziejową”. Pan Grzegorz mistrzem słowa jest i nikt normalny tego nie neguje. Umiejętność wyrażenia długiej myśli w jednym krótkim zdaniu nie wszystkim się udaje. Mistrz słowa ale i mistrz dokumentu. Choćby „Marszu wyzwolicieli” czy „Transformacji. Od Lenina do Putina”.

Tylko, czy przypadkiem Pan Grzegorz nie wchodzi w buty Bolka, który z Matką Boską w klapie podejmował różne inicjatywy, niekoniecznie się z Matką Bożą kojarzące. Co konkretnie mam na myśli? Gazowni (GWiazdy śmierci) nie czytam w ogóle. I tylko w czasie kampanii wyborczej, a właściwie na jej finiszu, poprzez kilka innych linków dotarłem do tekstu „Grzegorz Braun na zdjęciach z podejrzewanym o szpiegostwo Rosjaninem. Co ich łączy?”http://wyborcza.pl/7,75398,24353855,grzegorz-braun-na-zdjeciach-z-podejrzewanym-o-szpiegostwo-rosjaninem.html?disableRedirects=true

No i tam Pan Grzegorz w towarzystwie Leonida Swiridowa – rosyjskiego dziennikarza (?) wydalonego z Polski w grudniu 2015 roku z powodu oskarżeń o szpiegostwo. Zdjęcie zrobiono w grudniu 2018 roku.

Słysząc o „kondominium rosyjsko-niemieckim” i „podnoszeniu Korony Polskiej” zadaje sobie pytanie jak można zwalczać (realną przecież) koncepcję kondominium rosyjsko-niemieckiego, zadając się typami typu Swiridow którzy akurat koncepcję kondominium chcieliby realizować? No i czy grażdanin Swiridow i jego szefostwo popiera ideę Korony Polskiej? Możliwe, że tak, tylko, że byłaby to raczej Korona Królestwa Kongresowego niźli korona Łokietkowa. Zatem gdzie Krym (Swiridow) a gdzie Rzym (pobudka.org)?

Możliwe, że te zdjęcia to fejkniusy, tylko, że gazownia dodaje:

„Zapytaliśmy Grzegorza Brauna i Agnieszkę Piwar o okoliczności powstania zdjęcia, na którym widać ich razem ze Swiridowem (m.in. o to, czy fotografia powstała już po zapowiedzi wydalenia Rosjanina z Polski i upublicznieniu podejrzeń wobec niego). Nie uzyskaliśmy odpowiedzi, mimo że w środę menedżerka-koordynatorka zajmująca się stroną internetową Brauna, Dorota Rogulka, zapewniła nas SMS-em: "Pana mail z pytaniami przekażę jeszcze dziś panu Grzegorzowi Braunowi”.

Odpowiedzi zatem nie było, chyba, że przeoczyłem jej pojawienie się.

Niejako z boku dochodzi szczególnie widoczna po klęsce wyborczej KONFEDERACJI  egzotyczność tej formacji, bez tak naprawdę spójnego, przyswajalnego przez szerszy elektorat programu. Na samym 447 daleko się nie zajedzie. Grzegorz Braun w towarzystwie faceta który na 10 meczów przegra 11 (JKK), jeźdźca bez głowy (scyzoryk, scyzoryk tak na mnie wołają), typa z odpychającą fizjonomią i agresją wymalowaną na twarzy (czapkowy od nakładania jarmułek kobietom) to droga to permanentnej marginalizacji. Jedyną wg mnie osobą którą Grzegorz Braun powinien dołączyć do składu, była niewymieniana na plakatach i bilbordach (dlaczego?) Kaja Godek.

Facet od jarmułek, to takie same towarzystwo jak szuler pastor z Lublina, z którym Grzegorz Braun kumał się onegdaj na łamach wydawanego przezeń periodyku. I pewnie chciałby o tym jak najszybciej zapomnieć. Niechaj zapomni o KONFEDERACJI, albo przejmuje tę imprezę i własnym przemysłem pociągnie ją nie tylko do październikowych wyborów ale i daleko dalej. Byleby bez Swiridowa i szalonego Korwina z ferajną cwaniaków.

PS. Do filmu o Lutrze się dorzuciłem. Do filmu o Gietrzwałdzie tym bardziej. Do filmu o Swiridowie nie mam zamiaru.

 



tagi: grzegorz braun  konfederacja  swiridow 

rotmeister
28 maja 2019 18:20
78     3898    7 zaloguj sie by polubić
komentarze:
gabriel-maciejewski @rotmeister
28 maja 2019 18:43

Zapytałem kiedyś Grzegorza Brauna o Chojeckiego. Powiedział coś w tym stylu - powtarzałem mu, że Rzym na niego czeka. Wygląda więc na to, że wszyscy są do zaakceptowania, z wyjątkiem tych, którzy mają wątpliwości takie jak je tu wyłożyłeś.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @rotmeister
28 maja 2019 18:46

Zadanie wykonali podnosząc o te 5% frekwencję wyborczą. Ale i tak wyszło dość kiepawo. Jest lepiej ale raczej wciąż nie tak jak sobie by planiści życzyli.

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @gabriel-maciejewski 28 maja 2019 18:43
28 maja 2019 18:53

Możliwe że Grzesiu przytomnie zwiał z lubelskiego ringu. Teraz miałby gorzej bo pan pastor pluje Jacek na prawo i lewo. Księdza Wachowiaka brzydko potraktował. Ja myślę że Grzegorz Braun jeszcze za mało wiedział wtedy o protestantyzmie. 

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @smieciu 28 maja 2019 18:46
28 maja 2019 18:55

Na podkarpaciu Konfederacja zabierała głosy PiS. Ale Tak po prawdzie to komu miała zabierać?

zaloguj się by móc komentować

smieciu @rotmeister 28 maja 2019 18:55
28 maja 2019 19:02

Nie wiem na ile wyborca Konfederacji był zdolny oddać głos na PiS, który jest przecież utożsamiany z lizaniem dupy Żydom. Dlatego sądzę że projekt ten miał na celu raczej wciągnięcie do głosowania osobnego wyborcy. Być może czysto socjologicze przedsięwzięcie, mające dać odpowiedź czy to grupka ludzi warta osobnego zajęcia się ją. Odpowiedź wyszła raczej negatywna. Jeśli da się to nie tymi metodami.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @rotmeister
28 maja 2019 19:04

A ja sadze, ze Grzegorz Braun powinien zajac sie ponownie robieniem filmow i spotkaniami z ludzmi.

Niech da sobie spokoj z polityka. 

A jesli juz koniecznie chce probowac jesienia to niech sie wczesniej zapisze do PiS. Tylko pod tym szyldem ma szanse.

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @smieciu 28 maja 2019 19:02
28 maja 2019 19:08

Gdyby miał do wyboru tylko PiS i KE wybralby to pierwsze.

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @rotmeister
28 maja 2019 19:09

Żałuję, że GB poszedł własną drogą. Gdyby został przy Coryllusie, to myślę, że do tej pory niejeden bardzo dobry film by nakręcił i sprzedał z zyskiem. I więcej dobrego by w ten sposób zrobił.

Wydaje się, że idzie teraz wbrew swemu powołaniu.

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @Szczodrocha33 28 maja 2019 19:04
28 maja 2019 19:10

Czasami człowieka tak nachodzi że po prostu czuje ze może i musi. Plus wszechobecny socjalizm i modernizm z którymi nikt nic nie robi. Gdyby GB wszedł do PiS straciłby twarz. Więc to nie wchodzi w rachubę. Nie po to ich krytykuje.

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @DrzewoPitagorasa 28 maja 2019 19:09
28 maja 2019 19:15

Możliwe że zobaczył różnych lamerów bez grama rozumu w polityce i pomyślał: ja też mogę. I jeszcze nie wiemy jak GB stoi finansowo. A to podstawa dla każdego. W dodatku rodzinę założył i to całkiem zrozumiałe że kasa się przyda. Każdy tak ma. Z czegoś trzeba żyć.

zaloguj się by móc komentować

sannis @rotmeister 28 maja 2019 19:15
28 maja 2019 20:00

Zero złudzeń. To właśnie względy materialne musiały pchnąć G.B. do Konfederacji. Korwinowi już się udało do Europarlamentu dostać zatem szansa była pod tym szyldem. I na te kilka lat finansowy spokój. Tylko jak ktoś słusznie zauważył ile oni mogli wziąć tych mandatów -2, 3? I jak to było obstawione Fiki-Miki i rodzinka, czy następni w kolejce Berkowitz, Mentzen, Wolff i inne typowo polskie nazwiska.

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @rotmeister 28 maja 2019 19:15
28 maja 2019 20:01

Rozumiem i staram się nie oceniać. 

zaloguj się by móc komentować


Maryla-Sztajer @rotmeister
28 maja 2019 20:26

Mnie żal Brauna reżysera. Nie mamy ich tak wielu jak polityków 

.

 

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @sannis 28 maja 2019 20:00
28 maja 2019 20:41

JKK to gwarancja upadku myśli liberalnej w Polsce. 

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @DrzewoPitagorasa 28 maja 2019 20:01
28 maja 2019 20:42

Oceniać można. Na tym to polega generalnie. 

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @umami 28 maja 2019 20:09
28 maja 2019 20:43

Ja akurat wywiad bym "odpuścił". To to samo jak by się do wyborczej poszło. Ale selfie na mieście to już przegięcie.

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @Maryla-Sztajer 28 maja 2019 20:26
28 maja 2019 20:45

Na szczęście kręci cały czas. Gietrzwałd na stole. Ci co KONFEDERACJĘ poparli mogliby się żwawiej przy zrzutce zakręcić. Taki Sekielski to się w mig uwinął.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @rotmeister
28 maja 2019 21:18

Ale o ustawie 447 prezes na sam koniec jednak poczuł się zmuszony coś powiedzieć. Tzn. nie o ustawie, tylko że nikomu się od Polski nic nie należy dopóki PiS jest przy władzy, nikt nic nie dostanie. Chłe, Chłe... Że się nie należy to ja wiem, ale że mu bedą chcieli, lub musieli dać na tacy i to w podskokach inna sprawa.  Szczególnie że ważni ludzie są trzymani za słabiznę z powodu miłości do dzieci i taśm ukraińskiego sutenera.

A swoją drogą skąd się w ludziach bierze gorąca wiara w szczerość intencji GW i rzetelność PKW. Podziwiam.

 

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @rotmeister 28 maja 2019 18:53
28 maja 2019 21:25

Pastor się jeszcze wtedy nie pokumał z popieprzeńcami z Christians United for Israel, Grzegorz Braun pewnie myślał że to poszukujący chrześcijanin; a ten dostał budżet i dokazuje;https://idzpodprad.pl/aktualnosci/rektor-chrzescijanskiego-uniwersytetu-zreformuje-szkolnictwo-w-usa/  a wy ludzie szukajcie ruskich agentów w "Sputniku" Jakoś starszemu Morawieckiemu nikt marnego słowa nie powie za wywiad tam, powiem wam w sekrecie że Czaputowicz udzielił wywiadu gazecie Kommiersant i nikt szat nie drze. Ruscy agenci w "Sputniku" to dobre.
 

zaloguj się by móc komentować

umami @rotmeister 28 maja 2019 20:43
28 maja 2019 21:48

Nie chcę łapać za słówka - ale to nie selfie.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @DrzewoPitagorasa 28 maja 2019 19:09
28 maja 2019 21:56

GB ma aspiracje polityczne i to jest trudne do wyleczenia. Prędzej czy później ich drogi by się rozeszły.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @rotmeister
28 maja 2019 22:07

"Możliwe, że tak, tylko, że byłaby to raczej Korona Królestwa Kongresowego niźli korona Łokietkowa."

Łokietkowa może być. Tu rzekomo chodzi kto z "jakiej dynastii" podstawi pod nią swoją głowę. Rzecz jasna hipotetycznie. Np. we Wrocławiu modne swego czasu było typowanie wymierających Wettinów, co znaczyć miało że pewien instytu stosunków międzynarodowych liczył na niemieckie dotacje. A tu na tym selfie, nie selfie (może być selfie z murka z opóźnionym zapłonem) pan Grzegorz bierze na klatę rosyjskie pomysły na dynastię czyli na dotacje czy coś w tym stylu.

Taką ma słabość. Różne artyści mają słabości. Musi że mieć muszą. A wszystko wynika z bogatej wyobraźni artystycznej. Nie kpię wcale. Trochę go rozumiem bo mam "bogatą wyobraźnię literacką" dla odmiany, przynajmniej od czasu do czasu, i to na trzeźwo. Trzeba chyba się na to zgodzić. I modlić się żeby jednak wyobraźnia wiodła go częściej ku dziesiątej muzie.  

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @Rozalia 28 maja 2019 21:18
28 maja 2019 22:28

Tylko wychodzi na to, że GB to człowiek od chwilowej, mokrej roboty. Tak go przynajmniej różne Korwiny obsadzają.

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @porfirogeneta 28 maja 2019 21:25
28 maja 2019 22:29

Przyjaciele Polski to też raczej nie są. Ale sam wywiad ujmy GB nie przynosi. Wystarczy poczytać.

zaloguj się by móc komentować


rotmeister @Magazynier 28 maja 2019 22:07
28 maja 2019 22:31

Tylko "politycznie" to strzał w kolano. I właściwie nieważne w jakiej konstelacji politycznej GB by był.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @rotmeister 28 maja 2019 22:29
28 maja 2019 22:32

"Wśród serdecznych przyjaciół, psy zająca zjadły" Wiem że nie są, a kto jest? GB jest duży chłopak i wie co robi, czytałem ten wywiad.

zaloguj się by móc komentować

darkside @rotmeister 28 maja 2019 19:15
28 maja 2019 23:40

"... kasa się przyda. Każdy tak ma. Z czegoś trzeba żyć."

Jeśli kasa jest motywacją wejścia do polityki = dał  pozytywna odpowiedź na propozycję tknpżo: "... wziął Go diabeł na bardzo wysoką górę, pokazał Mu wszystkie królestwa świata oraz ich przepych  i rzekł do Niego:<<Dam Ci to wszystko, jeśli upadniesz i oddasz mi pokłon>>". 

Nie mówię o jakimś świadomie podpisanym cyrografie, ale "wiedzy" i jej bezwzględnym wykorzystaniu przez tknpżo... żadnej okazji. 

Jeżeli zdajemy sobie sprawę, że to jest główna motywacja działania tak "krótko trzymanego" kandydata - to czym on wyróżnia się od kogokolwiek, gdy wszystko u niego można kupić? Zawsze znajdzie wytłumaczenie na "konsensus" w sprawie: aborcji, eutanazji, obowiązkowych szczepień dzieci, rozdziału państwa katolików od Kościoła Katolickiego, itd... kwestia ceny: ustawy, zapisu konstytucyjnego, dyktowanego przez "mocodawcę", bo ktoś jemu obiecał tę władzę i dostęp do Mamony i teraz będzie wymagał.

Nie powinny nas wtedy dziwić różne wolty poglądów i dziwne koalicje przed- i po-wyborcze. 

Tak motywowana scena polityczna, jest faktycznie teatrem dla ubogich, z sztucznie budowanymi "podziałami", gdy wszyscy idą do polityki po pieniądz. Możesz oddać głos na kogokolwiek - na prawdę nie ma znaczenia - , bo wtedy i tak będzie realizowany "program władcy pieniadza". 

Jest nadzieja, że nie będzie tak "do skończenia świata i jeden dzień dłużej" bo nie "każdy tak ma". Znam osobiście wielu ludzi: gruntownie i przeciętnie wykształconych, zazwyczaj ledwo wiążących budżet, którzy mając duże rodziny, nie uzależniają swoich decyzji i wyborów w życiu (np.: przyjęcie kolejnego dziecka w rodzinie) od "kasy", ale ​​​​​... na razie mają... hmm "odgórny" zakaz angażowania się w działalność polityczną... mam nadzieję, że to tylko "na razie". Choć u Boga "tysiąc lat na ziemi to jak jeden dzień". Jego wola dzieje się, a my w tej próbie mamy zachować i przekazać WIARĘ. Ciężko, bo "scyzoryk sam otwiera się w kieszeni" obserwując "polską" scenę polityczną. 

Nie brałem udziału w ostatnich "wyborach", bo jestem przeciwny jakiejkolwiek współpracy Polski z organizacjami antychrześcijańskimi: EU, ONZ, itp. 

Państwami też, ale to inna u mnie "bajka"... 

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @Magazynier 28 maja 2019 21:56
29 maja 2019 07:27

Akurat do polityki GB się nie nadaje bo jest zbyt prostolinijny i co w sercu to na języku.  

zaloguj się by móc komentować

bendix @rotmeister 28 maja 2019 20:45
29 maja 2019 07:39

Wierzysz w zrzutkę spoleczną na sekielskiego? Serio?

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @darkside 28 maja 2019 23:40
29 maja 2019 08:32

A kto tam jest TYLKO dla idei?

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @bendix 29 maja 2019 07:39
29 maja 2019 08:35

Wierzę. Tak samo jak w zrzutkę na Seicento. Oni jak trzeba szybko się zbierają. Prawa strona to w gadaniu jest dobra. 5 złotych z portfela wysupłać to już wielki problem.

zaloguj się by móc komentować

heniutka @rotmeister
29 maja 2019 08:38

"Tylko, czy przypadkiem Pan Grzegorz nie wchodzi w buty Bolka, który z Matką Boską w klapie podejmował różne inicjatywy, niekoniecznie się z Matką Bożą kojarzące." Przelicytował pan obu Kurskich razem. Jeszcze ks Guza jakoś do Cybuli trzeba przypasować ( przecież nie był w Bytomiu, a gada z gościem co gada w Sputniku).

 

 

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @heniutka 29 maja 2019 08:38
29 maja 2019 08:41

Proszę ten tekst przeczytać ze zrozumieniem. I tylko ten tekst, bez dorzucania treści jakiś innych, nie moich tekstów.

zaloguj się by móc komentować

ParysvelParwowski @sannis 28 maja 2019 20:00
29 maja 2019 08:58

Mam na imie Parys a na nazwisko Paikert wiec też żaden ze mnie Polak?

zaloguj się by móc komentować

bendix @rotmeister 29 maja 2019 08:35
29 maja 2019 09:01

Coś Ty, tam popłyneły pieniądze z innych źródeł tylko tak to miało wyglądać. To typowy przekręt ze słupami moim zdaniem.

zaloguj się by móc komentować

bendix @rotmeister 29 maja 2019 08:35
29 maja 2019 09:02

Ale że te środowiska są jak sekta to też racja.

zaloguj się by móc komentować

heniutka @rotmeister 29 maja 2019 08:41
29 maja 2019 09:19

Zrozumiałam bardzo zgrabne porównanie do Bolka i oceniam je jako wyjątkowo uwłaczające p. Braunowi, cokolwiek kto sądzi o jego decyzjach politycznych.

Pan inaczej poprowadziłby kampanię, bez udzielania wywiadów "Sputnikowi", fajnie. Moim zdaniem zjawisko "o Braunie źle albo wcale" w mediach istnieje i w tym kontekście nie dziwi mnie, że ktoś używa sputnika. Ma Braun pecha, bo trafił akurat na - chyba - jedynego szpiega jaki nam się ostatnio trafił (że tak sobie zażartuję). Jeżeli to zdjęcie to wszystko co ta cała machina ma do machania, to słabo. 

 

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @rotmeister 28 maja 2019 19:15
29 maja 2019 10:37

Konfederatom zabrakło niewiele, a i tak nie wiadomo dlaczego zabrakło, skoro sondaże  polexit dawały im ok. 6 procent. Spadek o 6 do 4,5 to zjazd o 1/4. Zaden inny komitet nie mia takiej korekty ostatecznych wyników. Może więc zadziałała ręka "czarnoksiężnika', czyli programisty w PKW. Jeśli na wyborach parlamentarnych frekwencja będzie trochę wyższa (zazwyczaj jest wyższa, niż do tych do PE), wówczas Konfederaci moga przekroczyć prog bufrowy w wys. 5 procent poparcia w skali kraju. Chyba że znów zainterweniuje "ręka czarnoksiężnika", ktora ma bronić lud nadwiślański przed "agentami Putina".

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @stanislaw-orda 29 maja 2019 10:37
29 maja 2019 10:58

Oczywiście, że przekroczą i wtedy Korwin, Wilk i Berkowicz znajdą się w sejmie. Już nie mogę się doczekać

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @gabriel-maciejewski 29 maja 2019 10:58
29 maja 2019 11:39

I czym tak bardzo będą się wyróżniały w sejmowej menżerii?

zaloguj się by móc komentować

Krzysiek @rotmeister
29 maja 2019 11:40

" Zaden inny komitet nie mia takiej korekty ostatecznych wyników. Może więc zadziałała ręka "czarnoksiężnika'"

Im mniejsza populacja, tym większe prawdopodobieństwo fluktuacji statystycznej. Efekt b. dobrze znany i opisany w termodynamice i generalnie teoria prawdopodobieństwa to wyjaśnia. Jak ma pan 1o molekuł w pudełku, to może się zdarzyć, że wszystkie się znajdą w lewej połówce, ale jak jest ich 100, to prawdopodobieństwo takiego zdarzenia spada o wiele rzędów. Podpowiem panu: dokładnie o 26 rzędy!!! (10^(-26)). Jak pan potrafi wyliczyć tę liczbę, to jest sens z panem dyskutować - w przeciwnym razie proszę postudiować (wsk. schemat Bernoulliego oraz prawa wielkich liczb).

Ankietowanie też jest naznaczone pewnym statystycznym błędem. Np. wyborcy PiS z mniejszą ochotą ujawniają się, gdyż nastąpiła efekt stygmatyzacji (jednak 80% rynku medialnego w Polsce trzymają ich przeciwnicy). Są cisi. Natomiast konfederaci byli bardziej otwarci – chętnie pokazują(ywali) tę swoją ortodoksję i lubią(ili) się z tym afiszować. Chętniej korzystali z możliwości wypełnienia ankiety (przecież nie były obowiązkowe). To kolejny powód pewnego wahnięcia.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @rotmeister
29 maja 2019 11:40

Jakoś mniej mnie wstrząsa zdjecie pana Brauna z tym całym Swiridowem ze Sputnika czy skad tam on jest ale egzotyczny sojusz z panem JKM. Biorąc pod uwagę  bardzo radykalną "linię katolicką" p. Brauna, to wejście na jedną listę z takim "wesołym misiem" jak Korwin, całkowicie podważa powagę jego deklaracji jako człowieka wierzącego. 

Sprawę 447 wyciągnął i nagłośnił redaktor Michalkiewicz, który odżegnuje się od wejścia do polityki ponownie.

Ja podejrzewam, że "projekt Konfederacja" to był pomysł kilku cwanych facetów (z Korwinem na czele), którzy "mają nazwiska" ale nie mają zaplecza organizacyjnego i nie miał im kto plakatów rozklejac. A chłopaki  z Marszu Niepodległości to jest kilkadziesiąt tysięcy szabel rozrzuconych w całej Polsce. I rozklejali za frico oraz robili kampanię w internecie.

Moim zdaniem, to te chłopaki są najbardziej przegrane.  To nie oni "spotykają się ze Sputnikiem" i nie fastrygują wizerunku z nieślubnych dzieci w wieku nader dojrzałym i "radykalnego konserwatyzmu" oraz pozowania na ekscentrycznego lorda.

Trzej czy czterej panowie liczyli na niską frekwencję,  swoje "charyzmatyczne nazwiska" oraz czarną i bezpłatną robotę chłopaków z Marszu Niepodległości. Nie wiem, kim jest Winnicki i LIroy ale już trochę wiem, kim jest JKM. 

Zarówno pan Braun jak i JKM są nużąco manieryczni i nie wiem, czy jedynym efektem ich doklejenia do Winnickiego  nie było podtopienie Marszu Niepodległości na jesienne wybory.

W dojrzałej demokracji 5% dla prawdziwych konserwatystów to jest chyba normalna sprawa. I  w tych wyborach frekwencja była tak nadspodziewanie wysoka, ze nie ma mowy o odbieraniu komukolwiek czegokolwiek. W gminach na Podkarpaciu było czasem tak, że PiS "brał" 60-65% a Konfederacja 5-7%. Za to Wiosna dostawała 0,2%.  Więc zagrożen nie było.
W moim województwie w dosłownie kazdej gminie zwycieżył PiS. I mapa wyników wyborów w układzie gminnym pokazuje, że zwycięstwo PiS jest znacznie większe niż w układzie wojewódzkim a to ważniejsze dla wyborów jesiennych. Efekt jest  taki, że nawet PiS  jest zszokowany. :))))

 

Prosty lud poszedł masowo do wyborów, bo zobaczył Jażdzewskiego, produkt braci Sekielskich i paradę madame Dulkiewicz. W moim województwie we wszystkich gminach zwycieżył PiS. Nawet w "centrali" czyli mieście wojewódzkim.

https://pbs.twimg.com/media/D7lXS1YWwAE2Ck5.jpg:large

 

zaloguj się by móc komentować

Krzysiek @rotmeister
29 maja 2019 11:41

Odpowiedź miała być do #stanislaw-orda.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @stanislaw-orda 29 maja 2019 11:39
29 maja 2019 11:42

Poczekaj aż się dostaną, wtedy zobaczysz. Jak to opiszę i tak nikt nie uwierzy

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Krzysiek 29 maja 2019 11:40
29 maja 2019 11:45

jasne, jasne

Ale w  przypadku komitetu "Wiosna" tak wielka korekty in minus nie wystąpiła.

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @pink-panther 29 maja 2019 11:40
29 maja 2019 11:51

Tak, ta mapa jest niesamowita. Padaja na leb wszystkie teorie (i ich gorliwa krytyka ze strony "dobrych opozycjonistow") o wiejskim prostym ludzie ktory tak zaglosowal. Zdziwili by sie, gdyby zobaczyli poziom wyksztalcenia "pisiorow".

Srodowiska sympatykow MN szkoda, ale niech w koncu cos wymysla.

 

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @bendix 29 maja 2019 09:01
29 maja 2019 12:15

Ja to widzę u siebie w robocie. Na złość PiSowi nawet se pensję obniżę. Tak to działa.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @jestnadzieja 29 maja 2019 11:51
29 maja 2019 12:15

Od wczoraj się jej przyglądam i nie chce mi się pisać ani komentować, zwłaszcza, że z soboty na niedzielę miałam zjazd absolwentów mojej szkoły średniej i w tańcach poszliśmy na całość:)))  Wybory wyglądały tak, że po każdej Mszy   św. nadciągała do punktów wyborczych kolejna fala "pisiorskich katoli" i oddawała głos. Wieczorem się przerzedziło ale nadal był ruch wiekszy niż w poprzednich wyborach. 

PS. Chłopaki z MN są zbyt łakomym kąskiem, żeby ich zostawiły w spokoju różne służby i różni prowokatorzy.  Mają chyba kompleks niższości i stąd te egzotyczne sojusze.

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @heniutka 29 maja 2019 09:19
29 maja 2019 12:17

Skoro porównanie jest uwłaczające to jak nazwać sam fakt spotkania z człowiekiem specsłużb?

Bo jest i selfie, z tego samego artykułu.

Uwłaczające czy nie?

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @stanislaw-orda 29 maja 2019 10:37
29 maja 2019 12:18

Gdyby demokratyczne wybory miały coś zmienić, byłyby dawno zabronione. To też GB powtarza.

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @pink-panther 29 maja 2019 11:40
29 maja 2019 12:28

Dla mnie najgorsze jest to, że GB się nie odniósł do tego Swiridowa. No bo teraz wychodzi na to, że jest peawda czasu i prawda ekranu. A Braun jeśli chce dalej siedzieć w polityce, niech się konkretnie ogarnie i sobie plan nakreśli, a nie pospolite ruszenie z jakąś zbieraniną.

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @pink-panther 29 maja 2019 11:40
29 maja 2019 12:32

"Prosty lud poszedł masowo do wyborów, bo zobaczył Jażdzewskiego, produkt braci Sekielskich i paradę madame Dulkiewicz".

I dlatego Dulkiewicz się rakiem wycofała z poparcia tęczowej imprezy.

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @rotmeister
29 maja 2019 12:39

https://twitter.com/MarcinPalade/status/1133272296116895744

Tu jest ciekawa analiza.

W ogóle twitter Marcina Palade to kopalnia informacji. Tam kilka godzin przed ogłoszeniem juz były wyniki wyborów. Warto śledzić.

 

 

zaloguj się by móc komentować

emma @pink-panther 29 maja 2019 11:40
29 maja 2019 12:39

Piękna mapa : ))))

Lubelskie wygrywa !

 

 

zaloguj się by móc komentować

heniutka @rotmeister 29 maja 2019 12:17
29 maja 2019 12:44

Porównanie do Bolka z MB jest uwłaczające.

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @heniutka 29 maja 2019 12:44
29 maja 2019 12:59

To jest właśnie "prawicowe" rozumienie polityki. Emocje, emocje. Plus emocje. Zdjęcie ze Swiridowem jest uwłaczające czy nie?

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @rotmeister 29 maja 2019 12:32
29 maja 2019 13:15

To chyba Nadredaktor dał sygnał do odwrotu , bo wyniki jakie są, to widać, na mapce i nie są one wynikiem oszałamiającego czaru kandydatów PiS tylko działalności gazowni i okolic. PanI Dulkiewicz samodzielnie nie podejmuje ŻADNYCh decyzji. Miał iść "program wolny Danzig plus róbta co chceta z piórkiem w odbytnicy" ale wyszło jak widać.  Te gminy na niebiesko zaciskają się wokół Gdańska jak kołnierz ortopedyczny, a do wyborów 3-4 miesiące, z tego 2 miesiace bezruchu wakacyjnego. Jeszcze by się ludziom utrwaliło to, co widzieli na zdjeciach z parady równości. 

zaloguj się by móc komentować

heniutka @rotmeister
29 maja 2019 13:21

Ja od początku odnoszę się do pańskiego zgrabnego porównania Brauna do Bolka z akcentem na Matkę Boską . Akurat pan używa słowa niejako zawodowo i nie muszę panu tłumaczyć wartości etykiety. Uwłaczające, to najlżejsze słowo i bynajmniej nie emocjonalne.

Zdjęcie jest jawne i nie robi na mnie wrażenia. Domyślam się, że nakręcenie filmów jakie zrobił Braun wymagało spotkań z różnymi ludźmi. Do tego wywiadu (i zdjęcia) sam zainteresowany odnósł się bardzo jasno w "kampanii gdańskiej".

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @rotmeister 29 maja 2019 12:59
29 maja 2019 13:22

W tej konwdencji  fotka  z dowolnym Rosjaninem robiłaby za  "uwłaczającą".

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @emma 29 maja 2019 12:39
29 maja 2019 13:26

Bardzo ciekawy wynik, bo do tej pory to Podkarpacie uchodziło za "twardy elektorat". W Lubelskiem "niebieska fala" zatopiła Joasie Muche a i PSL, który tu miał swój bunkier, chyba idzie umierać. 

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @heniutka 29 maja 2019 13:21
29 maja 2019 15:12

Czyli porównanie powinno być niezgrabne? A zdjęcie nie robi wrażenia na jednych, na drugich już tak. Bo cholernie się gryzie z choćby "kondominium".

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @pink-panther 29 maja 2019 13:15
29 maja 2019 15:14

Pamietajmy tylko, że PiS wygrywa bo ciągle nie rozładowano spiny USA z Chinami - a dokładnie Moskwa nie chce dać się zaprzęgnąć do rydwanu Trumpa. Jak się da zaprzęgnąć to nie za darmo. I czymś trzeba będzie zapłacić. Wpływami w konkretnych krajach.

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @rotmeister 29 maja 2019 15:14
29 maja 2019 16:05

póki co to moskwa nie przyjmuje do wiadomości  faktu, że nie jest trzecim rzymem, czyli nie jest rozgrywającym...choć ma jeszcze zasoby i budżety do wydania, tedy wydaje...stąd można tłumaczyć hydrozagadkę z pzpr z ramienia schetyny... moskwa jeszcze kąsa, ba ma na to jakieś zasoby które wkrótce się skończą... dlatego trzeba spokojnie poczekać i nie wykonywać ruchów zbyt gwałtownych... odnoszę wrażenie, że w najwyższym kierownictwie PiS jest tego świadomość... poczekać aż bestia zdechnie i  dopiero działać

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @rotmeister 29 maja 2019 15:14
29 maja 2019 16:41

Moskwa dzisiaj może nie chce ale przyjmuje premiera Izraela kilka razy w kwartale i wymienia braterskie uściski. A na drugą nóżkę ów premier Izraela spotyka się z otoczeniem Trumpa ile razy tylko zechce a chce często. Taki "posłannik miłości". Sprawy przyspieszaja i Moskwa może w kazdej chwili stac się "największym przyjacielem USA" i wtedy się nad Wisłą zrobi ciekawie, bo zobaczymy, kto NAPRAWDĘ jest "agentem Putina". :)))

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @pink-panther 29 maja 2019 16:41
29 maja 2019 17:05

hmmm no ja bym z tym polemizował... póki co Trump musi robić dobrą minę do kombinacji żydowskich na lini moskwa  Jeruzalem... rzecz w tym, że w USA trwa bój śmiertelny pomiędzy kombinatorami ze wschodniego wybrzeża a kapitałem pracujacym opartym na twardych aktywach czyli ropa, gaz i rolnictwo... to też w części Żydzi ale opierający się na realiach... kombinatorzy finansowi ze wschodniego wybrzeża teoretycznie są silniejsi, bo na kwitach sa większe liczby ale to są liczby opiewające na pieniądz fiducjarny... a to może któregoś dnia zniknąć jak goryle we mgle...

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @rotmeister
29 maja 2019 17:11

osz w mordę... nie skończyłem... a więc, Trump i jego administracja uśmiechaja się, robią dobrą minę bo wiedzą dobrze, że oszuści z Wall Street tylko czekaja na najmniejsze potknięcie...  co do żydów... nie od dzisiaj wiadomo, że pycha kroczy przed upadkiem... może być i tak, że jakieś kody natanyahu ma...ale jak przyjdzie co do czego to mogą się okazać funta kłaków warte...zaś klucze do systemów mogą być w ręku Trumpa... co jak co, to nie jest dureń i wie co go czeka jak mus ię noga powinie, więc pewnikiem robi wszystko aby zdjąć żydowski krawat ale tak by nikt nie zauważył... pożywiom, uwidim... zsrr też myślał do 22.06.1941 że kontroluje grę...

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @gorylisko 29 maja 2019 17:11
29 maja 2019 17:28

Trump, z racji wieku, ma znacznie bliżej niż dalej

Nie jest to lokata o dłuższej prognozie.

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @stanislaw-orda 29 maja 2019 17:28
29 maja 2019 17:45

no niby racja ale zdaje się, że on by chciał aby jego dzieciska miały spokój i nie tylko dzieciska... on chyba ma świadomość, że komuna nie wybacza...

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @rotmeister 28 maja 2019 22:31
29 maja 2019 18:10

Tylko dlatego że zostało ujawnione. Zdjęcia co prawda wskazują na to, że ujawnione być miało. Zatem jest trzecie dno strzału w kolano. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @gabriel-maciejewski 29 maja 2019 11:42
29 maja 2019 18:19

Czymu? Z resztą to nie kwestia wiary. Czy tak się zachowają, do końca nie wiemy. To kwestia jednak opisu teraźniejszości, przez rzutowanie na przyszłe synekury.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @pink-panther 29 maja 2019 11:40
29 maja 2019 18:27

Całkiem nieźle. Lubelski czyste, niebieściutkie, wolne od trądu. Aj wej! PKW zaniedbał kresy! Bp Stefanek przedstawiał się kiedyś jako góral z lubelskiego. To wiele wyjaśnia.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @Magazynier 29 maja 2019 18:27
29 maja 2019 20:40

"Nieźle"? Chyba zazdrość przez Kolegę przemawia:))))  Bp Stefanek pochodzi ze wsi Majdan Sobieszczański k. Niedrzwicy Dużej, dawnej własności (jeszcze w XVIII w.) rodziny Bobolów. To tereny między Lublinem a Kraśnikiem, więc "góry" takie raczej symboliczne.  Chociaż na horyzoncie Lasy Janowskie i Roztocze czyli "góry, że hej!".  

zaloguj się by móc komentować


Paris @Adwersarz2 30 maja 2019 07:36
30 maja 2019 20:36

No,  wymieklam...

... alez ten byly szfunio sluzb specjalnych "odwazny" i "rozgadany"... po prostu szok  !!!

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @rotmeister 29 maja 2019 12:59
31 maja 2019 21:23

Takie zdjęcie jest uwłaczjące? Czy nie?Znalezione obrazy dla zapytania Kaczyński i Tusk

zaloguj się by móc komentować

rotmeister @rotmeister
31 maja 2019 22:23

Tak samo jak to:

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować